10:16 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارزش بیت کوین

خیز دوباره بیت کوین به سطح بالای ۸۰۰۰ دلاری
پایگاه خبری راد: برای نخستین بار از ماه می، بیت کوین به ۸۲۰۰ دلار رسید.
تداوم سقوط بیت کوین
پایگاه خبری راد: ارزش بیت کوین در آخرین معاملات به زیر ۶۰۰۰ دلار رسید تا بدین ترتیب این ارز مجازی ۶۰ درصد ارزش خود را در سال جاری از دست داده باشد.
ارزش بیت کوین به کمترین سطح چهار ماه اخیر رسید
پایگاه خبری راد: با افزایش سختگیری‌ها نسبت به ارزهای مجازی در ژاپن، روند کاهش ارزش بیت کوین برای چهارمین هفته متوالی ادامه یافت.
علت حذف اپلیکیشن‌های استخراج ارز دیجیتالی از اپ استور
پایگاه خبری راد: اپل اعلام کرده است که تمامی اپلیکیشن‌های استخراج و نقل و انتقال ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت کوین را در پلت‌فرم سیستم عامل iOS و macOS از فروشگاه اپ استور حذف کرده و جلوی فعالیت آن‌ها را گرفته است.
بیت‌کوین تنها یکی از ۱۵۰۰ رمز ارز دیجیتالی موجود
پایگاه خبری راد: بیت‌کوین تنها یکی از ۱۵۰۰ رمز ارز دیجیتالی موجود در بازار است که به تنهایی یک سوم از بازار رمز ارزهای دیجیتالی را تسخیر کرده است.
ارزهای مجازی برای مصرف‌کنندگان پر مخاطره‌اند
پایگاه خبری راد: اندی هلدین- کارشناس ارشد اقتصادی بانک مرکزی انگلیس - اعلام کرد هر چند که ارزهای مجازی برای سیستم مالی خطرناک نیستند، اما مخاطراتی برای مصرف‌کنندگان انگلیسی دارند.
بیت‌کوین در بلاروس مجاز شد
پایگاه خبری راد: کشور بلاروس به منظور ترغیب سرمایه‌گذاران و تقویت بخش خصوصی و اقتصاد کشورش، نقل و انتقال پول به ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین را قانونی و مجاز اعلام کرده است.
رد پای «بیت کوین» در ایران
«امروز خیلی شلوغ بود، تمام ذخیره بیت‌کوینی که داشتیم تمام شد، یا باید خودمان دوباره بخریم یا اینکه کاربرانمان بفروشند. ۱۰۰ میلی بیت کوین امروز داشتیم، سایت را چک کنید، دوباره که موجود شد خبردار می‌شوید.»
صفحه قبل | صفحه بعد